-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje należy kierować na adres:
Malwa Serwis Sp.Jawna
ul. Strażacka 62
43-382 Bielsko-Biała
Więcej informacji znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na naszej stronie.
W przypadku zakupu produktów łatwo tłukących się prosimy o zastosowanie się do poniższych zaleceń.
JEŚLI WYBRAŁEŚ PRZESYŁKĘ KURIEREM POCZTY lub INPOST:
1. Otwórz przesyłkę przy kurierze lub pracowniku poczty.
2. Jeśli stwierdzisz uszkodzenie towaru, pracownik poczty/kurier zobowiązany spisać protokół szkody lub wykonać do nas ZWROT paczki na nasz koszt.
3. W przypadku braku możliwości otwarcia paczki przy kurierze reklamacja zostanie przyjęta na podstawie zdjęć, które należy niezwłocznie przesłać drogą mailową.
JEŚLI WYBRAŁEŚ PRZESYŁKĘ KURIERSKĄ DHL:
Przy odbiorze paczki, zwłaszcza zawierającej przedmioty łatwo tłukące się (porcelana,szkło) należy w obecności kuriera DHL sprawdzić zawartość przesyłki (nawet jeśli nie widać z zewnątrz uszkodzeń) lub jeśli nie będzie takiej możliwości w razie stwierdzenia uszkodzenia po odbiorze zgłosić ten fakt na infolinię DHL tel. 42 6 345 345 w ten sam dzień, w którym nastąpił odbiór paczki.
Protokół szkody należy sporządzić z kurierem DHL w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek stłuczeń, ubytków czy skaz. Wypełniony protokół prosimy niezwłocznie przesłać do naszej firmy mailem (skan).